Digitālais mārketings
Digitālais mārketings ir lielisks instruments kā ikvienam uzņēmuma netērējot lielu budžetu sasniegt jaunus klientus, palielināt pārdošanas rādītājus, veicināt zīmola atpazīstamību un pārspēt konkurentus. Pārdomātas un optimizētas reklāmas kampaņas internetā ļauj visprecīzāk un izdevīgāk sasniegt ikvienu lokālu vai globālu mērķauditoriju.
- Rentabilitāte: Digitālais mārketings ir daudz rentablāks nekā tradicionālais mārketings. Tas ļauj sasniegt lielāku auditoriju par nelielu daļu no tradicionālo mārketinga metožu izmaksām.
- Izmērāmi rezultāti: Digitālais mārketings ļauj jums izsekot un novērtēt rezultātus reāllaikā. Tas ļauj jums pēc vajadzības pielāgot stratēģiju un pieņemt pamatotus lēmumus.
- Mērķauditorija: Digitālais mārketings ļauj mērķtiecīgi atlasīt konkrētu auditoriju, pamatojoties uz tās interesēm, atrašanās vietu un citiem faktoriem. Tas ļauj jums veidot pielāgotākas kampaņas, kas, visticamāk, būs veiksmīgākas.
- Iesaiste: Digitālais mārketings ļauj jums mijiedarboties ar savu auditoriju reāllaikā. Tas palīdz veidot attiecības ar klientiem un palielina iesaistīšanos.
- Atpazīstamība: Digitālais mārketings var palīdzēt palielināt zīmola atpazīstamību, sasniedzot plašāku auditoriju. Tas var palīdzēt veidot klientu uzticību un lojalitāti.

Facebook un Instagram reklāmas
Facebook reklāmas ir lielisks veids, kā sasniegt plašu auditoriju un veicināt jūsu vietnes apmeklētību. Tās ir rentablas, viegli lietojamas un piedāvā dažādas mērķēšanas iespējas.
Facebook reklāmu izmantošanas priekšrocības:
- Sasniegt lielu auditoriju: Tā kā Facebook platformās ir vairāk nekā 2 miljardi aktīvo lietotāju, tas ļauj ātri un viegli sasniegt lielu auditoriju.
- Mērķauditorijas mērķauditorija: Jūs varat mērķēt savas reklāmas uz konkrētām auditorijām, pamatojoties uz atrašanās vietu, vecumu, dzimumu, interesēm u. c.
- Rentabilitāte: Facebook reklāmas ir viens no izmaksu ziņā visefektīvākajiem pieejamajiem reklāmas veidiem.
- Viegla lietojamība: Facebook reklāmas ir viegli iestatāmas un pārvaldāmas. Jūs varat izveidot un rediģēt reklāmas dažu minūšu laikā.
- Rezultātu izsekošana: Jūs varat sekot līdzi savu reklāmu sniegumam reāllaikā un pēc vajadzības veikt korekcijas.
Kopumā Facebook reklāmas ir efektīvs un pieejams veids, kā sasniegt plašu auditoriju un veicināt jūsu vietnes apmeklētību.

Google un YouTube reklāmas
Google Ads ir Google izstrādāta reklāmas platforma, kurā reklāmdevēji maksā par īsu reklāmu, pakalpojumu piedāvājumu, produktu sarakstu, video satura rādīšanu ikvienam tīklā tīmekļa lietotājiem. Tas ir lielākais un populārākais maksas par klikšķi (PPC) reklāmas veids. Tekstuālas reklāmas google meklējumu rezultātos vai vizuālas reklāmas lielākajos interneta medijos vai video straumēšanas platformā Youtube.
Google Ads izmantošanas priekšrocības:
- Sasniedzamība: Google Ads ļauj ātri un viegli sasniegt plašu auditoriju.
- Mērķauditorija: Jūs varat mērķēt savas reklāmas uz konkrētu auditoriju, pamatojoties uz tās interesēm, vecumu, atrašanās vietu un citiem faktoriem.
- Izmaksu efektivitāte: Google reklāmas ir rentabls veids, kā sasniegt potenciālos klientus.
- Izmērāmība: Jūs varat novērtēt savu kampaņu panākumus, izmantojot detalizētus pārskatus.
Piedāvājam izstrādāt lokālas un globālas kampaņas stratēģiju, tekstus un vizuāļus. Izpētīt konkurentu un auditorijas aktivitāti, novadīt kampaņu no starta līdz rezultātam, izveidot viegli saprotamu kampaņas rezultātu atskaiti.
Izstrādājam gan statiskus, gan animētus vizuālus, reklāmas tekstus vienā vai vairākās valodās, veicam nepieciešamās korekcijas, lai sasniegtu klientu izvirzītos mērķus.
Satura mārketinga pakalpojumi

Satura mārketings iepazīstina ar produktu, attīsta zīmolvedību un palielina reklāmu efektivitāti. Pareiza komunikācija veicina SEO rezultātus, strādā kā bezmaksas reklāma sociālajos medijos, veicina zīmola vai produkta atpazīstamību un palīdz apsteigt konkurentus. Izstrādājam visu veidu komunikācijas stratēģijas, satura vienības sociālajiem medijiem, straumēšanas platformām un mājaslapām. Administrējam klientu sociālo mediju kontus un mājaslapas.