Google Analytics - Gradient

Kas ir Google Analytics

Gandrīz katra mājaslapa internetā izmanto kādu no Google pakalpojumiem. Google Analytics ir vispazīstamākais digitālais analītikas instruments pasaulē.

Pareizi savienots, Google Analytics dod iespēju saprast apmeklētāju plūsmu avotus, pirkumu un sezonalitātes īpatnības, mājas lapas lietojamību un iespējamos trūkumus, digitālā mārketinga efektivitāti un kampaņu rezultātus.

Bezmaksas

Platforma ir pieejama bez maksas. Izveido kontu šeit, savieno to ar uzņēmuma mājas lapu un sāc datu analītiku

Uzlabo rezultātus

Pareizi uzstādīts Analytics ļauj palielināt reklāmu efektivitāti, izveidot unikālas apmeklētāju auditorijas, aktivizēt remārketingu.

Palīdz izprast auditoriju

Izproti mājaslapas veiktspēju, digitālā mārketinga rezultātus, auditorijas iesaisti, satura efektivitāti un lietotāju plūsmas.

Integrējot savu Google Analytics kontu ar Google Ads, jūs iegūsiet augstas veiktspējas ieskatus par savām reklāmām un tīmekļa vietni.

Google Analytics definējamie biznesa mērķi var būt noteiktas darbības, ko jūs uzskatāt par svarīgām.

  • Galamērķis: noteiktas lapas apmeklējums jūsu vietnē, piemēram, jaunas lapas vai emuāra sadaļas apmeklējums, ja vēlaties savā vietnē izveidot klientu kopienu.
  • Ilgums: laiks, ko apmeklētājs pavada jūsu vietnē. Tas var būt noderīgi tad, ja vēlaties, lai lietotāji vairāk mijiedarbojas ar vietni vai, tieši otrādi, — lai lietotāji atrod vajadzīgo informāciju pēc iespējas ātrāk.
  • Katras sesijas laikā skatīto lapu vai ekrānu skaits: katra lietotāja apmeklēto lapu skaits var būt noderīgs, ja vēlaties izvērtēt lietotāja mijiedarbību pēc lapu skaita, nevis pavadītā laika.
  • Notikums: brīdis, kad lietotājs skatās video, pievieno produktu iepirkumu ratiņiem, kopīgo lapu, izmantojot sociālo tīklu pogu, vai veic kādu citu darbību. Šādi dati ir noderīgi, ja vēlaties, lai lietotāji ne tikai apskata konkrētu lapu, bet arī veic kādu noteiktu darbību.

Pāreja uz Google Analytics 4 platformu

Google Analytics 4 ir jauna veida instruments, kam ir vairākas priekšrocības salīdzinājumā ar ierasto Universal Analytics.

  • Fokuss uz konfidencialitāti un ilgtspējību.
  • Vieda platforma, kas izmanto mašīnmācīšanos, lai gūtu ieskatus par klientu ceļu dažādās platformās un ierīcēs.
  • Uzlabota, nemanāma integrācija ar Google reklamēšanas platformām, lai optimizētu kampaņu veiktspēju un nodrošinātu lielāku mārketinga.

Google DataStudio integrācija

Google DataStudio piedāvā izstrādāt analītikas platformas,  kas atvieglo datu uztveri tiem, kas nav pazīstami ar Google Analytics. Šī platforma ļauj izveidot komplicētus analītikas instrumentus ar interaktīviem elementiem, kas ļauj pat iesācējam ātri un ērti atrast sev vajadzīgo informāciju.

Google DataStudio piedāvā iespēju izveidot sistēmu, kas jūsu izstrādāto analītikas platformu PDF formātā piegādās uz e-pastu pēc jūsu noteiktā grafika.

Raksta atslēgvārdi:

Apmeklētāju analītika, , Google Analytics, Google Data Studio, mājaslapu analītika

Vēl iesakām izlasīt:

Facebook un Instagram reklāmas

Facebook un Instagram ir vispopulārākā sociālo tīklu reklāmu platforma. Sasniegt vairāk kā 1,2 miljonus platformas lietotājus Latvijā ir vienkārši, pārskatāmi un pieejams ikviena budžeta kampaņai.…
Atvērt rakstu